OOC Thread - RPG #14

Liadan

Insert Title Here
Joined
Mar 3, 2005
Messages
14,968
Reaction score
124
Location
Arizona
:D Kiwi and Kyle are there too, lmao... XD

But due to the school bitching at me, I'm not going to Japan anymore. :p I'm gonna' be part of a research experiment at the U of A instead, about how physical/mental/emotional health all tie in together, using the medium of divorces and breakups. The guy in charge of it seems pretty nice so far... gonna' meet him in person this Tuesday. XD

But anyway... meh, I might work on this... maybe. Alex/Xan both left the guild, bleh... both of them said "we'll GvG with you" but I have a feeling they ran out. :rolleyes: Dunno' about Xan though, he said he'd come back after he finished doing the tourney matches with his new guild.

The important part to get out of all this - I may or may not switch my PvP game back to WC3, 'specially if Myst gets it. :p Which means hardcore gaming, and me screaming on Vent "KILL THAT BITCH!"
 

Liadan

Insert Title Here
Joined
Mar 3, 2005
Messages
14,968
Reaction score
124
Location
Arizona
Meh... he says "count me in for guesting," but tbh guild/alliance members first, IMO... we're trying to put together an alliance-wide core for weekday and weekend GvG.

And yes, we're switching back to Burning from Uncharted, 'cause Uncharted is BAD.

Plus the Burning Isle build I have in mind involves a Rodgort's ele. ;)
 

Senekha

<a href="http://photobucket.com" target="_blank"><
Joined
Mar 13, 2005
Messages
4,024
Reaction score
84
Location
Varghala
But, Uncharted is so pretty!

and....zomg a Rodgorts Ele???!!!! *dances*
 

Liadan

Insert Title Here
Joined
Mar 3, 2005
Messages
14,968
Reaction score
124
Location
Arizona
Uncharted's pretty, but HLR's going splithall anyway (probably Meditation or Solitude, hopefully the latter) so I'd rather get an 8v8 build going.


EDIT: This is what the rough build looks like, now... we'll see how the Ineptitude mesmer works out.

KATIE GET HIGHSPEED WE ARE WORKING ON TRICKSY THINGS
 
Last edited:

Senekha

<a href="http://photobucket.com" target="_blank"><
Joined
Mar 13, 2005
Messages
4,024
Reaction score
84
Location
Varghala
GRRRR

Wireless guy came over on Saturday but COULDN"T FIGURE IT OUT! So we've got all the stuff and the connection...but it won't work. I've been messing around with it, with the IPs and all the correct DNS server addresses but I can't get it either....

So apparently some other computer tech guy's gonna come over and take a look at it.
 

Liadan

Insert Title Here
Joined
Mar 3, 2005
Messages
14,968
Reaction score
124
Location
Arizona
I hear that beating the crap out of other people has more uses than Wolfpack practices.

;)
 

Senekha

<a href="http://photobucket.com" target="_blank"><
Joined
Mar 13, 2005
Messages
4,024
Reaction score
84
Location
Varghala
rofl

Like getting thrown in jail? =P
 

Liadan

Insert Title Here
Joined
Mar 3, 2005
Messages
14,968
Reaction score
124
Location
Arizona
XD

On an unrelated note... it's "Gardens of the Moon" followed by "Deadhouse Gates", right...? I hate reading books out of order...
 

Senekha

<a href="http://photobucket.com" target="_blank"><
Joined
Mar 13, 2005
Messages
4,024
Reaction score
84
Location
Varghala
Yep. Did you actually read the whole Gardens of the Moon, or just parts/skimmed? I don't advise skimming any of these books, lol.

Gardens of the Moon
Deadhouse Gates
Memories of Ice (my favourite)
House of Chains
Midnight Tides
The Bonehunters (my...other...favourite)
Reaper's Gale (another favourite! ZOMG they're all my favourites!)

I'm rereading the series at the moment, currently on Memories of Ice. <3

btw...

ZOMG FEEDBACK ON MY STORY PLSSSSSSSSSSs??? kthx
 
Last edited:

Liadan

Insert Title Here
Joined
Mar 3, 2005
Messages
14,968
Reaction score
124
Location
Arizona
Lol... I'll read Erikson when I have more time. So far, not too impressed tbh... it's not really a story that "grabs" me. :p

As for feedback... D: Yeah, yeah, I really need to type something up besides "GUD", lol... but it's been busy. D: Started my crap at the psych lab this week, it's pretty intensive stuff, and I'm finishing up last-minute projects for the trimester. Then it's like "omgwtf did Anet do to VoD," so now I'm gonna' have to make another build for Uncharted... lol... When I have free time, I'm either trying to get my Cartographer title for Elona and/or playing WC3 with Kiwi and Spike (and Met yesterday too... lawl.)

But the most important bit: THIS WEEKEND IS DRAGON ARENA.
 

Morgan_of_Salerone

New Member
Joined
May 13, 2005
Messages
549
Reaction score
7
Location
On a hill, near the water.
Heeeeeeey.... I was all excited to see that something was happening on the forum, but when I looked to see what was happening, all I saw was SPAM!!!! Do you two have no shame?!?

... and does this mean you guys are trying to hint that you want to start up the rp again? :D ;)
 

Liadan

Insert Title Here
Joined
Mar 3, 2005
Messages
14,968
Reaction score
124
Location
Arizona
Hell naw to having shame.

As for RP...

Perhaps. Wanted to get back to writing. :(
 

New Posts

Top