Naruto Shippuden

Discussion in 'Anime and Manga Society' started by Khamul, Apr 24, 2007.

  1. Khamul

    Khamul Roaming

    Joined:
    Aug 8, 2003
    Messages:
    634
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Texas
    Ratings:
    +3 / 0 / -0
    It's all good - I don't really need it since I just torrent it, but I was just wondering.
     
  2. Warlock Lord

    Warlock Lord I am a Fashion Statement

    Joined:
    Nov 18, 2006
    Messages:
    3,207
    Likes Received:
    94
    Trophy Points:
    0
    Location:
    The Drunken Isle
    Ratings:
    +94 / 0 / -0
    meh... im gonna keep posting links anyway... not every one has torrent ye know!!! :)
     
  3. Khamul

    Khamul Roaming

    Joined:
    Aug 8, 2003
    Messages:
    634
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Texas
    Ratings:
    +3 / 0 / -0
    Yeah, I'm pretty interested in seeing how the old woman fights. I bet she's going to be pretty powerful.

    You think she uses the puppet technique? She's Sasori's gramma apparently so maybe it's a family thing
     
    • Like Like x 1
  4. Warlock Lord

    Warlock Lord I am a Fashion Statement

    Joined:
    Nov 18, 2006
    Messages:
    3,207
    Likes Received:
    94
    Trophy Points:
    0
    Location:
    The Drunken Isle
    Ratings:
    +94 / 0 / -0
    yeah maybe... although she doent keep scrolls on her like kankurou!!! but id say shes fairly powerful... her and the old guy!!!

    the next episode is based on the old woman...

    "the retired old womans determination"

    exciting, huh? im really looking forward to it!!! :)
     
  5. Meteorain

    Meteorain Magical & Mystical

    Joined:
    Dec 18, 2003
    Messages:
    17,139
    Likes Received:
    150
    Trophy Points:
    63
    Location:
    London
    Ratings:
    +150 / 0 / -0
    If you want the latest episodes, Bittorrent is the only way to go. Everything else either gives you crap quality or does not exist.

    I'll be downloading eps 10-11 today...

    Lol, Sasori's grandparents make me laugh. "Are you dead?" "NO! I WAS PLAYING DEAD" LOL
     
  6. Warlock Lord

    Warlock Lord I am a Fashion Statement

    Joined:
    Nov 18, 2006
    Messages:
    3,207
    Likes Received:
    94
    Trophy Points:
    0
    Location:
    The Drunken Isle
    Ratings:
    +94 / 0 / -0
    episode 10 was out two weeks ago!!!
     
  7. Meteorain

    Meteorain Magical & Mystical

    Joined:
    Dec 18, 2003
    Messages:
    17,139
    Likes Received:
    150
    Trophy Points:
    63
    Location:
    London
    Ratings:
    +150 / 0 / -0
    Yea and?

    I was busy reading some other manga. Plus dling them each weak get's me too aggravated sometimes, because you want to know what's next.

    Not to mention I already know what's happened lol
     
  8. Warlock Lord

    Warlock Lord I am a Fashion Statement

    Joined:
    Nov 18, 2006
    Messages:
    3,207
    Likes Received:
    94
    Trophy Points:
    0
    Location:
    The Drunken Isle
    Ratings:
    +94 / 0 / -0
    yeah... how many episodes are in shippuuden... i was looking for a list, but i couldnt find one!!!
     
  9. Khamul

    Khamul Roaming

    Joined:
    Aug 8, 2003
    Messages:
    634
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Texas
    Ratings:
    +3 / 0 / -0
    Umm, I really have no clue. Probably more than 30 and less than 200 :-D
     
  10. Warlock Lord

    Warlock Lord I am a Fashion Statement

    Joined:
    Nov 18, 2006
    Messages:
    3,207
    Likes Received:
    94
    Trophy Points:
    0
    Location:
    The Drunken Isle
    Ratings:
    +94 / 0 / -0
    well i do hope its more than 200... :D
     
  11. Khamul

    Khamul Roaming

    Joined:
    Aug 8, 2003
    Messages:
    634
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Texas
    Ratings:
    +3 / 0 / -0
    Haha, yeah I guess. I just hope it ends sometime and doesn't turn into some DBZ like deal though
     
  12. Warlock Lord

    Warlock Lord I am a Fashion Statement

    Joined:
    Nov 18, 2006
    Messages:
    3,207
    Likes Received:
    94
    Trophy Points:
    0
    Location:
    The Drunken Isle
    Ratings:
    +94 / 0 / -0
    yeah... ok its gotta end, but i dont want it to end!!!
     
  13. Khamul

    Khamul Roaming

    Joined:
    Aug 8, 2003
    Messages:
    634
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Texas
    Ratings:
    +3 / 0 / -0
    Downloading now =p
     
  14. Warlock Lord

    Warlock Lord I am a Fashion Statement

    Joined:
    Nov 18, 2006
    Messages:
    3,207
    Likes Received:
    94
    Trophy Points:
    0
    Location:
    The Drunken Isle
    Ratings:
    +94 / 0 / -0
    meh... im gonna watch it in a sec...
     
  15. Warlock Lord

    Warlock Lord I am a Fashion Statement

    Joined:
    Nov 18, 2006
    Messages:
    3,207
    Likes Received:
    94
    Trophy Points:
    0
    Location:
    The Drunken Isle
    Ratings:
    +94 / 0 / -0
    ok, i got bored of waiting, and well... so i downloaded bittorent!

    great thing...
     
  16. Warlock Lord

    Warlock Lord I am a Fashion Statement

    Joined:
    Nov 18, 2006
    Messages:
    3,207
    Likes Received:
    94
    Trophy Points:
    0
    Location:
    The Drunken Isle
    Ratings:
    +94 / 0 / -0
    oh... and and absolute great episode... as usual, though i get the feeling that next weeks one is gonna be uber awesome!!!
     
  17. Meteorain

    Meteorain Magical & Mystical

    Joined:
    Dec 18, 2003
    Messages:
    17,139
    Likes Received:
    150
    Trophy Points:
    63
    Location:
    London
    Ratings:
    +150 / 0 / -0
    Shippuden I reckon will run at least around 50 eps
     
  18. Warlock Lord

    Warlock Lord I am a Fashion Statement

    Joined:
    Nov 18, 2006
    Messages:
    3,207
    Likes Received:
    94
    Trophy Points:
    0
    Location:
    The Drunken Isle
    Ratings:
    +94 / 0 / -0
    thats all??? :(
     
  19. Meteorain

    Meteorain Magical & Mystical

    Joined:
    Dec 18, 2003
    Messages:
    17,139
    Likes Received:
    150
    Trophy Points:
    63
    Location:
    London
    Ratings:
    +150 / 0 / -0
    I said "at least"

    that means minimum, but I highly doubt it will be that low.
     
  20. Warlock Lord

    Warlock Lord I am a Fashion Statement

    Joined:
    Nov 18, 2006
    Messages:
    3,207
    Likes Received:
    94
    Trophy Points:
    0
    Location:
    The Drunken Isle
    Ratings:
    +94 / 0 / -0
    oh, well thats ok... you should be able to tell though... dont you read the manga???